0

Bestellen bij DeWinkelVanHier.nl

Hoe plaats ik een bestelling?
Je kunt via DeWinkelVanHier.nl eenvoudig en snel in één winkelmandje bij verschillende lokale winkeliers producten bestellen. Wij verzamelen vervolgens alle producten van de verschillende winkeliers voor je en leveren de bestelling in één bezorging bij je thuis.
De betaling vindt middels een iDeal betaling plaats. Afhankelijk van wanneer je bestelt kun je bij de bestelling de gewenste leverdatum kiezen. Het is ook mogelijk om per product een gewenst aflevermoment te kiezen. Binnenkort is het mogelijk om een gewenst tijdvak voor de bezorging te kiezen.

Is er een minimumbestelbedrag?
Wij hanteren een minimum bestelbedrag van €25,- (exclusief bezorgkosten) op de gehele bestelling. Wij hanteren geen minimum bestelbedrag per winkelier. Bij een bestelbedrag vanaf €50,- bezorgen wij de bestelling gratis bij je thuis.

Kan ik bij meerdere winkels gelijktijdig bestellen?
Jazeker! Bij DeWinkelVanHier.nl kun je vanuit één overzichtelijke webwinkel producten bestellen van verschillende lokale winkeliers. Je hoeft maar één keer af te rekenen en krijgt alles in één levering thuisbezorgd.

Welke hygiënische maatregelen hebben jullie getroffen rondom de bezorging?
Onze bezorgers bezorgen je bestelling contactloos en houden zich aan de geldende coronamaatregelen. De bezorger legt je pakket voor de deur en belt vervolgens bij je aan. Je kunt je bestelling vervolgens controleren of deze volledig is.

Tot hoe laat kan ik een bestelling voor morgen plaatsen?
Wil je morgen je boodschappen in huis hebben? Dat kan! Je kun tot 23:59 uur een bestelling voor de volgende bezorgdag plaatsen.

Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen?
Je kunt je bestelling tot 23:59 uur voor de volgende bezorgdag plaatsen. Het is helaas nog niet mogelijk om een bestelling te plaatsen voor dezelfde dag.

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?
Bezorgadres in je account
Ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je je bezorgadres in je account wijzigen? Je kunt je bezorg- en factuuradres gemakkelijk aanpassen in je account onder het kopje ‘gegevens’. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.
Bezorgadres van lopende bestelling
Zodra je je bestelling hebt geplaatst is het niet mogelijk om je bezorgadres zelf aan te passen. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Kan ik nog producten toevoegen nadat ik een bestelling heb geplaatst?
Ja, in de meeste gevallen kan dat! Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Ja, in de meeste gevallen kan dat! Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling annuleren tot één dag (24 uur) voor het gewenste bezorgmoment. Is je bestelling al onderweg? Dan kun je deze retour meegeven aan de bezorger tijdens het bezorgmoment.

Hoe weet ik of de producten vers zijn?
In de ochtend rijdt onze bezorger langs de aangesloten winkeliers om alle producten op te halen en deze worden dezelfde dag in de middag nog bezorgd. Gekoelde producten worden door ons gekoeld vervoerd en al onze bezorgers houden zich aan de HACCP normen. Op deze manier kunnen wij garanderen dat de producten vers zijn.

Hoe zit het met de kwaliteitsgarantie op producten die ik heb besteld?
Al onze bezorgers houden zich aan de HACCP normen. Daarnaast bezorgen wij producten gekoeld indien dit nodig is. Is er toch iets mis met een product dat je hebt ontvangen? Dit vinden wij uiteraard heel erg vervelend. Je kunt dan contact opnemen met de desbetreffende winkelier van wie het product is. Kom je er met de winkelier niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag veder!

Hoe kan ik zien wat de ingrediënten van een product zijn?
Alle informatie over de ingrediënten die in een product zitten zie je op de desbetreffende productpagina. Heb je vragen over een product? Neem dan contact op met de desbetreffende winkelier.

Bestellen bij DeWinkelVanHier.nl